Кошик
2984 відгуків

Зараз компанія Доктор Тонер не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ми з радістю опрацюємо вашу заявку і вона буде оброблена в найближчий робочий день. Вам, гарного дня і дякуємо за розуміння.

Чернівці, Україна
+380 (96) 069-64-66
+380 (99) 047-48-37

ГАРАНТІЯ В ДОКТОР ТОНЕР

1. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ
1.1. Гарантія на проданий товар має на увазі під собою його безкоштовний ремонт або заміну на аналогічний товар у разі неможливості ремонту протягом гарантійного терміну.
1.2. Гарантійне обслуговування товару. Гарантійний термін на який підтримується виробником, здійснюється в сервісних центрах компанії продавця. Рекламація зазначеного товару проводиться у відповідності з законом про захист прав споживачів.


2. УМОВИ ПРИЙНЯТТЯ ТОВАРУ НА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
2.1. Товар приймається на гарантійне обслуговування у тій же комплектності, в якого він був придбаний, в оригінальній упаковці.
2.2. Товар на гарантійне обслуговування приймається на підставі гарантійного талона компанії продавця.
2.3. Обміняти придбаний товар належної якості на аналогічний товар тієї ж вартості або на іншу модель, доплативши магазину різницю в ціні. У разі обміну або повернення товару належної якості, покупцеві необхідно з'явитися в офіс або скористатися послугами кур'єрів (доставку оплачує покупець).


3. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
3.1. Гарантійне обслуговування здійснюється шляхом тестування (перевірки) заявленої несправності товару і при підтвердженні несправності, проведення гарантійного ремонту (обслуговування).
3.2. Покупець зобов'язаний забрати товар не пізніше 14 днів із дня закінчення гарантійного ремонту в гарантійному відділі або скористатися послугами кур'єрів. В випадку якщо Покупець не забрав товар у зазначений строк, Споживачу нараховується оплата за послуги зберігання товару у розмірі 1% від вартості покупки товару за кожен день зберігання.


4. ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ У ПРОВЕДЕННІ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
4.1.1. Товар з ушкодженнями, викликаними неналежними умовами транспортування, зберігання і експлуатації, неправильним підключенням, або в умовах, не передбачених виробником, має пошкодження внаслідок дії сторонніх обставин (стрибків напруги електроживлення, стихийны лих, відсутності заземлення тощо), а також має механічні і теплові пошкодження.
4.1.2. Товар, на якому пошкоджені, переклеєні або видалені серійні номери.
4.1.3. Товар со следами воздействия и (или) попадания внутрь посторонних предметов, веществ (в т.ч. пыли), жидкостей, насекомых, а также имеющим посторонние надписи.
4.1.4. Товар со следами несанкционированного вмешательства и (или) ремонта (следы вскрытия, следы замены элементов).
4.1.5. Товар, получивший дефекты, возникшие в результате использования некачественных или выработавших свой ресурс принадлежностей, имеющихся у Покупателя, либо приобретенных им у третьих лиц.


5. УСЛОВИЯ ОСУЩЕСТВЛЕНИЯ ПРОДАЖИ ДИСТАНЦИОННЫМ СПОСОБОМ
5.1. Покупатель вправе отказаться от товара в любое время до его передачи, а после передачи товара, в течение 14 дней.
5.2. При отказе Покупателя от товара, продавец возвращает ему денежную сумму, оплаченную Покупателем, за исключением стоимости доставки товара, не позднее чем через 10 (десять) дней со дня предъявления Покупателем соответствующего требования.
5.3. Возврат товара осуществляется самостоятельно по адресу расположения нашого склада или воспользовавшись услугами курьеров.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner